17 iulie 2010

de plictiseala (3)

sunt prea aroganta

As vrea să invat sa ma folosesc de timp.

Pastrez tot..nu arunc nimic...

Mi-as dori să nu mai las totu` p ultima suta de metri.

Nu imi place caramelul :P

Ma tem de mine.

Aud orice mişcare ,mai ales cand incerc ss adorm sau sa invat

Imi pare rau ca nu stiu sa "vorbesc" asa cum simt

Imi plac catelusii :D

Nu sunt de acord cu...ohooo cu foarte multe

Caut in vis persoane de care imi e dor 

Niciodata n-am sa....zic Niciodata

Rar las alte persoane sa aibe ultimu cuvant

Plang pentru mine ,de cele mai multe ori

Nu sunt multumita pana nu reusesc ce imi propun.

Sunt confuza cand ceea ce imi arata altii nu se potriveste cu ce vad eu .

Am nevoie deo vacanta .

Ar trebui sa nu mai fiu asa egoista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu