14 iulie 2010

stiu,sunt o scarba

...a murit madalina manole...vaai..plansete,jale..bla bla bla..Toata lumea are poze cu ea la avatar..statusuri gen "RIP fata cu paru` de foc"..si alte d`astea ...facebooku e plin de videoclipuri cu ea ..toata lumea e in doliu ...pwla eu ma imbrac in rosu azi ..e vreo problema ?cu ce ma afecteaza ca a murit madam asta ..fix cu nimic...dc sa o plang ?..pai n-am sa o fac ..daca murea doborata de vreo boala sau capacita de vreun psihopat...accident ...mai ziceam ..da` asa ..ca si-a pus singura capat zilelor pe motiv ca nu se mai simte frumoasa ..ce sa spun...bun motiv..!o sa ma criticati acum si o sa ziceti "n-ai tu de unde sa stii ce motiv a avut,nu o mai critica " fac ce vreau buah ..critic pe cine vreau si mai ales p aia care nu stiu sa aprecieze viata in timp ce altii se zbat prin spitale si se roaga la Dumnezeu sa le mai dea zile sa-si creasca copiii!si nu ,nu am sa fiu ipocrita sa ii ascult acum melodiile si sa ii aduc omagii din moment ce nu faceam asta inainte desi recunosc ca avea o voce extraordinara!!!De ce sa imi para rau de ea ca a murit din moment ce asta si-a dorit ??? nu imi ramane decat sa ii zic :"bravo,fata ...ca ti-a reusit ..FELICITARI..ai facut ceva extraordinar..ti-ai lasat copilul fara mama ..excelent..respectele mele "

4 comentarii:

  1. @kidule,stiu..sunt o MARE SCARBA...dar asta sunt ..si nu am de gand acum sa ma prefac k o regret sincer ..am spus,o regratam daca ar fi murit in oricare alta circumstanta dar asa nu are niciun rost..imi voi pastra regretele pt cineva care chiar merita ..

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca n-a trebuit sa explic si ca nu te-a suparat comentariul:)))
    sunt de aceeasi parere cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma supara buei niciun comentariu...cred ca u ai inteles gresit anumite reactii ale mele ...sau poate m-ai prins intr-un mom. prost ...:P

    RăspundețiȘtergere